خانه / نمایش جزییات خبر

سیدرضا قافله‌سالار 28 شهید گمنام بود

سیدرضا قافله‌سالار 28 شهید گمنام بود
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: شهید سیدرضا حسینی، قافله‌سالار 28 شهید گمنام بود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سردار عبدالرضا آزادی در گفت وگویی اظهار کرد: شهدای گمنام با پروازشان بر فراز شهر دارالمؤمنین فضای شهر را عطرآگین کردند.
وی ادامه داد: بار دیگر پیام شهیدان هشت سال دفاع مقدس بر فراز شهری که مبتکر جهاد و شهادت بود، طنین‌انداز شد.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اضافه کرد: حضور 30 شهید گلگون‌کفن در همدان ما را به بیداری، هوشیاری و حفظ ارزش‌ها فراخواند و مردم مؤمن، ولایتمدار و شهیدپرور با استقبال بی‌نظیر و حضور گسترده‌شان نشان دادند که راه شهدا را ادامه خواهند داد.
وی افزود: مردم مؤمن همدان راه شهدا را به خوبی شناخته‌اند و قدر شهدای اسلام را می‌دانند، ضمن اینکه امروز حضور شهدا در شهر همدان و استقبال یکپارچه مردم، مسئولان، ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان؛ عاشورای دیگری را رقم زد و یکایک ما را به تداوم راه پرشور شهدا فراخواند که راهشان مستدام باد.
آزادی در خصوص حضور پیکر شهید سیدرضا حسینی در میان شهدای گمنام افزود: این شهید به نوعی میزبان 28 شهید گمنام و قافله سالار این شهدا بود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور فرزندان و خانواده‌هایشان نیز در مراسم استقبال رسمی و اجرای مداحی فرزند شهید حسینی حال و هوای دیگری به مراسم بخشید.
۲۶ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید