خانه / نمایش جزییات خبر

اعلام مراسم شب وداع و تشییع شهدای گمنام در دانشکده دخترانه شریعتی

اعلام مراسم شب وداع و تشییع شهدای گمنام در دانشکده دخترانه شریعتی
مسئول امور فرهنگی دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه دکتر شریعتی، برنامه‌های شب وداع، تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در این دانشکده را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، بهناز نجفی، مسئول امور فرهنگی دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه دکتر شریعتی در گفت‌وگویی در خصوص برگزاری برنامه‌های شب وداع، تشییع و میزبانی از دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهدای گمنام 20 و 23 ساله که پیکرهای مطهرشان سوم خرداد امسال به کشورمان بازگشت، با پیگیری‌ها و درخواست مسئولان و دانشجویان در دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه دکتر شریعتی آرام می‌گیرند.
وی ادامه داد: مراسم شب وداع با این شهدا امشب همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان (عج) واقع در خانی‌آباد نو، میثاق شمالی، نبش خیابان 35 برگزار می‌شود.
مسئول امور فرهنگی دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه دکتر شریعتی با اشاره به مراسم تشییع و تدفین شهدا که فردا برگزار می‌شود، یادآور شد: ساعت 8 تا 9 صبح فردا که سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) است، اقامه نماز بر پیکر مطهر شهدای گمنام در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار خواهد شد و سپس پیکرهای مطهر این شهدا از مقابل مسجد صاحب‌الزمان به سمت دانشکده دکتر شریعتی بر شانه‌های مردم و دانشجویان تشییع می‌شود.
وی اضافه کرد: مراسم استقبال از شهدا ساعت 10 صبح فردا با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدیان نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مداحی سیدحسین موسوی برگزار می‌شود و شهدای این دانشکده برای همیشه میزبان دانشجویان خواهند شد.
۲۶ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید