خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع پیکر شهدای گمنام در اسلام آباد غرب

تشییع پیکر شهدای گمنام در اسلام آباد غرب
فرماندار اسلام آباد غرب اعلام کرد: صبح فردا با حضور مردم مومن و ولایی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران پیکرهای پاک و مطهر 2 شهید گمنام در اسلام آباد غرب تشییع و تدفین خواهد شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، غلامحسین آرام در گفت‌وگویی در اسلام آباد غرب  اظهار داشت: مراسم تشییع صبح روز شنبه بیست و هفتم خرداد، همزمان با سالروز شهادت امام  موسی‌کاظم (ع) در این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: تاکنون گروه‌های مختلف بسیجی، دانشجویی، طلاب و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در تماس با نهادهای ذیربط در اسلام آباد غرب  آمادگی خود را برای حضور گسترده در این مراسم اعلام کرده‌اند.
پیکر شهدای گمنام در دانشگاه فنی شریعتی به خاک سپرده می‌شود
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب درباره جزییات این مراسم گفت: مراسم تشییع پیکرهای پاک و مطهر شهدای گمنام ساعت 8 صبح روز شنبه از مسجد امام زمان (عج) این شهرستان آغاز و در نهایت پیکرهای مطهر شهدای گمنام در دانشگاه فنی شریعتی به خاک سپرده خواهد شد.
آرام ادامه داد: به طور قطع مردم مومن و ولایی  اسلام آباد غرب برنامه تشییع پیکرهای مطهر شهدا را تبدیل به مراسمی برای تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهیدان (ع) خواهند کرد.
وی تاکید کرد: ما امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا و هدایت‌های ولایت است و باید با حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا، گوشه‌ای کوچک از دینی که به این عزیزان داریم را ادا کنیم.
۲۶ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید