خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر مطهر شش شهید گمنام به کرمانشاه انتقال یافتند

پیکر مطهر شش شهید گمنام به کرمانشاه انتقال یافتند
پیکر مطهر شش شهید گمنام صبح روز پنجشنبه در میان استقبال مسوولان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان کرمانشاه از تهران به کرمانشاه انتقال یافتند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، در مراسم استقبال از شهدای گمنام در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه، سید دادوش هاشمی استاندار، معاونین استانداری، مدیران کل و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی شرکت داشتند.
در این مراسم مسوولان و فرماندهان نیروهای مسلح با تشییع پیکر مطهر شهدای دوران دفاع مقدس، یک بار دیگر با آرمانهای آنها تجدید بیعت کرده و بر تداوم راه و روش آنها تاکید کردند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: مراسم باشکوه دعای کمیل شامگاه امروز در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه و در جوار پیکرهای مطهر این شهدا برگزار خواهد شد.
سرهنگ 'مرادعلی محمدی' افزود: روز جمعه نیز پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه کرمانشاه، پیکر مطهر این شهدا از مسجد جامع تا میدان آزادی این شهر تشییع و برای به خاک سپاری به شهرستان های اسلام آباد غرب و هرسین انتقال داده خواهند شد.
وی اظهار داشت:پس از انتقال پیکرهای مطهر شهدا، روز شنبه (27 خرداد) که مصادف با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) نیز هست، مراسم تشییع و به خاکسپاری این لاله های گلگون کفن با حضور مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان های اسلام آباد غرب و هرسین برگزار و در گلزار شهدای این دو شهرستان آرام خواهند گرفت.
این شهدا که بین 16 تا 24 سال سن دارند، در کاروان 'فرزندان روح الله در آغوش روح الله'، در سوم خرداد سالجاری به میهن اسلامی بازگشتند و مربوط به عملیات های قدس 5، والفجر 8 و خیبر می باشند که به ترتیب در مناطق عملیاتی فاو و مجنون کشف شده اند.
۲۵ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید