خانه / نمایش جزییات خبر

اصفهان میزبان شهدای گمنام دوران دفاع مقدس

اصفهان میزبان شهدای گمنام  دوران دفاع مقدس
پیکر مطهر شش شهید گمنام ویک شهید که دارای هویت مشخص می باشد قرار است که در روز پنجشنبه25 خردادماه در شهر شهیدپرور اصفهان تشییع و پس از آن برای تشییع و تدفین در شهرهای هرند وقمصر کاشان و نیز مجتمع شهیدمهندس احمدی روشن انتقال پیداکنند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سردار موسوی مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان در جلسه ستادهماهنگی تشییع شهدای گمنام استان اصفهان گفت: در ایام مبارک ماه رجب ودر مناسبت  شهادت امام موسی بن جعفر(ع)اصفهان افتخار این را دارد که برای دومین بار در این ایام میزبان شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس باشد.
وی در این جلسه که با حضور مسئولین شهری این استان برگزار گردیدگفت:پیکر مطهر شش شهید گمنام ویک شهید که دارای هویت مشخص می باشد قرار است که در روز پنجشنبه25 خردادماه در شهر شهیدپرور اصفهان تشییع و پس از آن برای تشییع و تدفین در شهرهای هرند وقمصر کاشان و نیز مجتمع شهیدمهندس احمدی روشن  انتقال پیداکنند. وی در پایان این جلسه ضمن تقدیر و تشکر ازمسئولین استان برای برگزاری این مراسم، ازعموم مردم اصفهان خواست که باحضور دراین مراسم بیعتی دوباره با شهدای دروان دفاع مقدس داشته باشند
۲۵ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید