خانه / نمایش جزییات خبر

همدان میزبان 28 شهید گمنام دوران دفاع مقدس

همدان میزبان 28 شهید گمنام دوران دفاع مقدس
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: از روز پنج‌شنبه هفته جاری تا شنبه هفته آینده استان همدان شاهد حضور با برکت 28 شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، محمدجواد زمردیان امروز در گفت‌و‌گویی در همدان اظهار داشت: تعداد 28 شهید گمنام دوران دفاع مقدس مهمان دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان همدان می‌شوند.
وی ادامه داد: از روز پنج‌شنبه هفته جاری تا شنبه هفته آینده استان همدان شاهد حضور با برکت 28 شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان اظهار داشت: این شهدای گمنام از خیل 96 شهید گمنامی که طی عملیات تفحص شهدا یافت شدند و در روز ارتحال امام (ره) مورد تشییع مردم قرار گرفتند به شهر شهیدپرور همدان می‌رسند.
وی در ادامه تصریح کرد: این شهدای گرانقدر در 10 نقطه از استان همدان در شهرهای ملایر، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودراهنگ، لالجین، قهاوند، مریانج و پادگان امام حسین (ع) طی مراسم باشکوهی تشییع و تدفین خواهند شد.
زمردیان خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی برای استقبال از این شهدای گرانقدر در مرکز استان و دیگر شهرهای مذکور در نظر گرفته شده است که به اجرا درخواهد آمد.
وی در پایان با اشاره به رشادت‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های ایران اسلامی را مرهون و مدیون آنها دانست و اظهار داشت: به طور قطع آمیخته شدن فضای استان با عطر پاک شهدا زمینه‌ساز ترویج معنویت بیشتری در فضای جامعه خواهد بود که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
۲۱ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید