خانه / نمایش جزییات خبر

سردار باقرزاده در مراسم تدفین پیکر شهدای گمنام

سردار باقرزاده در مراسم تدفین پیکر شهدای گمنام
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مکان تدفین شهدا به عنوان دریچه‌های نورانی به سوی حرم ائمه هدی (ع) است.

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مکان تدفین شهدا به عنوان دریچه‌های نورانی به سوی حرم ائمه هدی (ع) است.
به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، سردار میرفیصل باقرزاده در مراسم تدفین پیکر‌های طیبه شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان هرمز، این جزیره را به عنوان جزیره ولایت نامید و ضمن یادآوری سفارش شهیدان به ضرورت بصیرت در مواجهه با توطئه‌های دشمنان در مورد کارکرد شهیدان در چنین ایامی بیاناتی را ارائه داد.
وی با یادآوری اینکه خلیج فارس به عنوان بیشه شیران است، از هوشیاری و آمادگی رزمی کامل نیروهای مسلح در منطقه خلیج فارس و دریای عمان تجلیل کرد و تلاش‌های رزمندگان اسلام در این منطقه را عمل به وصایای شهدا در حفظ کشور اسلامی دانست.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه ارزش و شرافت شهیدان به هدف‌گیری آنها و استقامت در راه هدف بود، از نقش هدایتگری و روشنگری شهدا سخن گفت.
وی با اشاره به قیام و نهضت حسینی (ع)، شهیدان دفاع مقدس را از رهروان واقعی سالار شهیدان دانست و مکان تدفین آنان را به عنوان دریچه‌های نورانی به سوی حرم ائمه هدی (ع) برشمرد.
سردار باقرزاده با اشاره به تلاش‌های ستمگران در طول تاریخ برای نابودی آثار قبور ائمه هدی (ع) در طول تاریخ، از تلاش‌های مذبوحانه فرقه منحرف وهابیت یاد کرد و افزود: تلاش‌های چند سال اخیر این فرقه برای محو آثار اسلامی، نشانه تأثیرات مکتب اسلام به ویژه ائمه هدی (ع) در هدایت انسان‌ها بوده است.
بنابر این گزارش، صیادان محلی با شناورها و لنج‌های خود به استقبال شهدای گمنام با مشخصات «شهید 28 ساله، محل شهادت منطقه طلائیه در عملیات خیبر» و «شهید 35 ساله، محل شهادت منطقه میمک در عملیات عاشورا» آمده بودند که از محل پایگاه دریایی سپاه به سوی هرمز تشییع شده و به خاک سپرده ‌شدند.

۱۲ آذر ۱۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۸۸
هانیه
۱۳۹۰/۱۱/۱۱ Iran
0
0
0

بسم رب الشهدا ..... شهدا شرمنده ام ....... اگر به عهد و پیمان خود عمل نکردم شرمنده ام اگر روی خون شما پا گذاشتم شرمنده ام اگر عهد و پیمان خود را شکستم شرمنده ام اگر همرنگ جماعت شدم شرمنده ام اگر خاطرات مناطق رو فراموش کردم شرمنده ام اگر اونی که خواستی نشدم شرمنده ام اگر دل شما رو نتونستم بدست بیارم شرمنده ام یا علی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید